Kampagne Priser

Vi har valgt at køre en kampagne med nedsatte priser på små arrangementer, tjek vores prisliste.

* I illustrerer, vi gør dit drømme-bryllup til virkeligheden

Hos Golden Palace bestræber vi os efter at tegne dit drømmebryllup, inddrage dig i processen og gøre det til virkelighed. Jeres ønsker som et par, drøftes i fællesskab med en event koordinator i Golden Palace.

Til dette møde aftaler vi udvalget af mad, kage og tema for bordopsætning parret ønsker.

*Rummeligt lokale med beliggenhed i hjertet af Odense

-Lokalet rummer op til ca. 900 siddende gæster og indeholder et omfangsrigt dansegulv, kvalitetsudstyr som i sceneservice, lys og lyd system. Udover dette besidder Golden Palace en bar, et puslerum, handicaptoilet og et VIP rum for parret, der trænger til et pusterum for mængden.

Vi byder dine gæster velkommen med delikatesser, efter dine ønsker og servicere efter deres behov.

Lokalet har beliggenhed centralt i Odense C og inkludere parkering.
* Professionelt og serviceminded personale

- På bordene findes en lille rød service knap, der gør i ikke behøver at løfte en fingrer for hjælp. Der skal blot trykkes på knappen, hvor der dernæst kommer en servitrice for at være behjælpelig. Dette er med til at øge standarden og gør servicen eksklusivt. Ligeledes beskæftiger vi os med erfarerene og servicemindede personale, som er ivrige efter at yde for at i kan nyde.

* Drikkevarer

- Som standard serverer vi kolde drikkevarer samt varme drikke varer.
Vi har i lokalet en relativ stor isterningmaskine, i tilfælde af man ønsker isterninger i sin drink.

Af varme drikkevarer, servicere vi tyrkisk te samt kaffe.
På bordene kan man finde tilbehør, til sine varme drikke varer bestående af sukker, flødepulver og te skeer.

* Bordservice

- Bordene består af tallerkener, bestik og glas der matcher indretningen.
* Kontaktoplysninger

-Har du spørgsmål i forhold til Lokalet mm. kan du ringe på
50111138 eller skriv en mail på kontakt@goldenpalace.dk

Bengal fires blow up while wedding couple dances
4745-scaled
213567324_1636693133186329_7409661780469496163_n
servering
Tjenere

Serveringspersonale

Når I lejer vores selskabslokale, benytter vi vores egen serveringspersonale. Der er garanti for at bestik og glas er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale, der kender huset.

mad
Specielle ønsker til menuen

Mad og Drikkelse

Vi er meget fleksible og vil yde vores bedste, for at din fest skal blive en uforglemmelig oplevelse. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer.

Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette. Menuen bliver sammensat, så den passer lige til gæstens smag.

fotograf
Samarbejdspartnere

Musik og Fotograf

Vi har mange samarbejdspartnere såsom musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.