Firmafest

Skal dit firma holde en fest?

Vores selskabslokale er perfekt til firmafester!
Har i også brug for at bestille mad og personale til festen? Så kan vi hjælpe med dette.

Vi tilbyder menuer, som kan sammensættes efter Deres specielle ønsker, og vi kan være med til at rådgive dem. Er der også brug for personale til servering - så har vi også dette.

Two plates with appetizing canape and group of champagne in flutes standing on served tables prepared for celebration
drink, whiskey, tea, sparkling water, water
Rear view of Audience in the conference hall or seminar meeting which have Speakers on the stage, business and education about investment concept
Microphone over the Abstract blurred photo of conference hall or seminar room with attendee background
Konference

Afholdning af konferencer

Skal Golden Palace være stedet til din næste konference?
Vi tilbyder afholdning af alle slags konferencer. Leder du efter et lokale med plads til mange mennesker? Så er det intet problem, da vi har plads til op til 1000 mennesker.

Vi sørger for professionelle rammer, og kan sørge for hjælp til bl.a. opsætning af scene og mikrofoner, samt serveringspersonale.

Messe og udstillinger

Afholdelse af messe og udstillinger

Golden Palace selskabslokale er velegnet til afholdelse af messer og udstillinger.

Ønsker du eller din virksomhed, at afholde en messe eller udstilling, og mangler i lokale? Så har Golden Palace de perfekte rammer for dig. Vi hjælper gerne med planlægningen og opsætningen.

Vi kan også sørge for personale og mad, hvis der ønskes dette.

blank frames on exhibition room,  fro painting or photography on wall, clipping path included
A big crowd of people on the dancefloor with hands raised and disco lights, enjoying the music
20211106_2348593652478257573253055
Koncert

Golden Palace har plads til store koncerter

Golden Palace har så stort et lokale, at der kan afholdes store koncerter. Lokalet egner sig godt til scene og dansegulv.

Vi har mange samarbejdspartnere. Har du brug for en fotograf, som skal tage billeder af musikerne og være ude på dansegulvet, så kan vi tilbyde dette. Vi har også personale, som kan stå bag baren og servere drinks til gæsterne.

Bryllup og forlovelse

Fejrer kærligheden i Golden Palace

Hos Golden Palace bestræber vi os efter at tegne dit drømmebryllup eller forlovelse, inddrage dig i processen og gøre det til virkelighed. Hos Golden Palace beskæftiger vi os med erfarne og servicemindede personale, som er ivrige efter at yde den service, du og dine gæster ønsker.

Der serveres drikkelse efter dit behov, såsom te, kaffe og kolde drikke. Dine ønsker drøftes i fællesskab, med dig, din partner og familie. Her aftaler vi udvalget af mad, kage og tema for bordopsætning.

Lokalet rummer op til ca. 1000 gæster og indeholder et omfangsrigt dansegulv, kvalitetsudstyr som sceneservice, lys- og lydsystem. Udover dette, rummer Golden Palace en bar, et puslerum, et privat rum specielt lavet til bruden og gommen, som vi kalder Golden Lounge Room.

Vi glæder os til at opfylde jeres drømme og byde jer velkommen i Golden Palace.

20200808_153445
236167552_1664982813690694_4287017413070985007_n
199508276_1632200660302243_8796539929641104545_n
servering
Tjenere

Serveringspersonale

Når I lejer vores selskabslokale, benytter vi vores egen serveringspersonale. Det er garanti for at bestik og glas er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

mad
Specielle ønsker til menuen

Mad og Drikkelse

Vi er meget fleksible og vil yde vores bedste, for at din fest skal blive en uforglemmelig oplevelse. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer.

Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette. Menuen bliver sammensat, så den passer lige til gæstens smag.

fotograf
Samarbejdspartnere

Musik og Fotograf

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.